Europe > Switzerland > Switzerland > Switzerland > Vevey > Hotel de la Place

Information about Hotel de la Place

Welcome to Hotel de la Place on our reservation portal PensionHotel. You get comprehensive information about selected object Hotel de la Place, about prices, facilities and attractions in the surroundings. Here you will find the address and all contact information for the selected object Hotel de la Place, if they do not include contact information, you can check availability, or immediately fill out the reservation form.

  • Hotel de la Place

Hotel de la Place: pension in Vevey - Pensionhotel - GuesthousesHotel de la Place: pension in Vevey - Pensionhotel - GuesthousesHotel de la Place: pension in Vevey - Pensionhotel - GuesthousesHotel de la Place: pension in Vevey - Pensionhotel - GuesthousesHotel de la Place: pension in Vevey - Pensionhotel - GuesthousesHotel de la Place: pension in Vevey - Pensionhotel - GuesthousesHotel de la Place: pension in Vevey - Pensionhotel - GuesthousesHotel de la Place: pension in Vevey - Pensionhotel - GuesthousesHotel de la Place: pension in Vevey - Pensionhotel - GuesthousesHotel de la Place: pension in Vevey - Pensionhotel - GuesthousesHotel de la Place: pension in Vevey - Pensionhotel - GuesthousesHotel de la Place: pension in Vevey - Pensionhotel - GuesthousesHotel de la Place: pension in Vevey - Pensionhotel - GuesthousesHotel de la Place: pension in Vevey - Pensionhotel - GuesthousesHotel de la Place: pension in Vevey - Pensionhotel - GuesthousesHotel de la Place: pension in Vevey - Pensionhotel - GuesthousesHotel de la Place: pension in Vevey - Pensionhotel - Guesthouses
Name:  Hotel de la Place
Street:  Place du Temple 5
City:  1804 Vevey
District:  Switzerland
Region:  Switzerland
Country:  Switzerland
Map:  show map
Average price:
Person/night
89 Fr.
$108
 

 Text is also available in: endefresptitsvrubgrotrnlelarzhja

Breve descripción

El Hotel de la Place se encuentra a solo 10 minutos a pie de la estación de tren de Vevey, en la pequeña localidad de Corsier. La parada de autobús de L'Eglise está justo enfrente y enlaza con los centros de Vevey y Montreux. El Museo Chaplin's World by Grevin se halla a 2 paradas de autobús. En el establecimiento hay WiFi gratuita. El restaurante de estilo tradicional, que data de 1592, tiene una chimenea y sirve especialidades del cantón de Vaud. Los huéspedes pueden comer en la terraza. El lago Lemán está a 20 minutos a pie, mientras que el castillo medieval de Chillon se encuentra a 15 minutos en coche.


Información adicional

Los sábados, la recepción abre a partir de las 16:00. Los códigos de entrada para hacer el registro de entrada en domingo se pueden obtener poniéndose en contacto con el hotel antes de la llegada, o llamando al teléfono de la puerta del hotel al llegar.

 
 
facebook g+ twitter